Social Media

Znając wartość marketingową social mediów, wykorzystujemy to narzędzie wielotorowo. Powierzając nam prowadzenie FanPage i kampanii reklamowej na Facebooku, zapewniają sobie Państwo maksymalne wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych.

Wykorzystując Facebook i inne portale społecznościowe, zdobywamy nowych klientów, nie zaniedbując przy tym obecnych. Działalność w social media jest również niezbędna dla budowania wizerunku i renomy firmy. Dlatego dbamy o klientów, postępując wobec nich uczciwie, a w zamian otrzymuje szacunek dla firmy, którą promujemy.

Prowadzenie FanPage

 

Reklama w social media przyjmuje różne formy, a jedną z nich jest stały kontakt z odbiorcą, poprzez atrakcyjny FanPage. Założymy dla Państwa strony na Facebooku, Twiterze, Instagramie i innych portalach społecznościowych. Następnie zajmiemy się ich pełną obsługą. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest przemyślana, stała aktywność w social mediach. Powierzamy projekty wykwalifikowanym specjalistom social marketingu, którzy poświęcają promocji Państwa strony maksimum uwagi. Dzięki nam profil nie straci obserwatorów, lecz stale będą przybywać nowi. Wykonujemy w tym celu szereg działań, takich, jak:

  • tworzenie grafik
  • wykorzystanie materiałów video
  • organizacja konkursów
  • sprawne odpowiedzi na zapytania klientów

Reklama w social media – Facebook Ads

 

Prowadzenie FanPage to nie jedyne, co możemy Państwu zaoferować. Tworzymy również kampanie marketingowe z wykorzystaniem Facebook Ads. Reklama na Facebooku jest przez nas optymalizowana pod kątem konkretnych grup odbiorców. Tym sposobem docieramy do użytkowników, którzy z dużym prawdopodobieństwem zainteresują się Państwa stroną, usługą lub produktem.

Nieprzerwane działania

 

Naszym celem jest stała poprawa wyników, niemożliwa bez dogłębnej analizy. Czy reklama na Facebooku daje pożądane efekty? Jaki jest współczynnik konwersji? Czy poszczególne działania na FanPage’u przyciągają klientów? Nieustannie udzielamy sobie odpowiedzi na te pytania, a w razie potrzeby modyfikujemy działania.

Stawiamy na przejrzystość i stały kontakt ze zleceniodawcą, wierząc, iż najlepiej zna on swoją branżę. Słuchamy uważnie, jak zdaniem naszych klientów powinna wyglądać reklama na Facebooku, po czym razem znajdujemy optymalne rozwiązania. Udostępniamy również wyniki analiz, aby klienci mogli samodzielnie ocenić, czy realizowana przez nas reklama w social media spełnia ich oczekiwania.